Bursa Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM), 32. dönem mezunlarını coşkulu bir törenle uğurladı.
Başarıyla tamamladıkları eğitimlerin ardından 475 polis adayı, meslek hayatlarına ilk adımlarını attı.

Mezuniyet törenine katılan Bursa Valisi Erol Ayyıldız, genç polis adaylarının heyecanını paylaşarak onlara seslendi.
Vali Ayyıldız, yeni mezunlara görevlerinde sağlık, başarı ve kolaylıklar temenni ederken, milletin huzuru ve güvenliği için üstlenecekleri kutsal görevin önemini vurguladı.
Tören sonunda yapılan açıklamada, yeni mezun polislerin ailelerine, Emniyet Teşkilatı'na ve tüm millete hayırlı olması dileğinde bulunuldu.
Eğitimlerini tamamlayan polisler, Türkiye'nin çeşitli bölgelerinde güvenlik hizmeti vermek üzere görev yerlerine atanacak.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.