Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, belediye tarafından düzenlenen "Osmangazi'de Yaz Mahalle Şenlikleri" kapsamında İstiklal Mahallesi'nde coşkulu bir etkinlik gerçekleştirildi. Yaz ayları boyunca farklı mahallelerde devam eden şenlikler, İstiklal Mahallesi'ni festival alanına çevirdi. Çocukların yoğun ilgisi, ailelerin katılımı ve çeşitli eğlence aktiviteleriyle dolu bir akşam yaşandı.

Şenlikler, Osmangazi Belediyesi'nin sosyal, kültürel ve eğlence odaklı etkinliklerle vatandaşları bir araya getirme hedefi doğrultusunda planlanıyor. İstiklal Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte, özellikle çocuklar için hazırlanan oyun alanları ve interaktif aktiviteler büyük beğeni topladı. Katılımcılar, yaz tatilinin tadını çıkarırken doyasıya eğlenme fırsatı buldu.

Etkinliğin coşkusunu artıran unsurlardan biri de Osmangazi Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan personelden oluşan "Temiz Orkestra"nın sahne performansı oldu. Müzik dinletisiyle katılımcılara keyifli anlar yaşatan orkestra, sosyal sorumluluk projesi kapsamında da etkinliğe değer kattı.
Şenlik alanını ziyaret eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle sakinleriyle bir araya gelerek sohbet etti. Çocuklarla yakından ilgilenen Başkan Aydın, vatandaşların öneri ve taleplerini de dinledi. Aydın, şenliklerin amacının, özellikle çocukların yaz tatilini verimli ve eğlenceli geçirmesini sağlamak olduğunu vurguladı. Üç yıldır düzenledikleri bu etkinliklerin Selamet Mahallesi'nde başladığını ve yaz boyunca farklı mahallelerde devam edeceğini belirtti.

Başkan Aydın, "Temiz Orkestra"nın hem güzel bir akşam yaşattığını hem de sosyal sorumluluk anlamında değer kattığını ifade ederek, orkestra üyelerine teşekkür etti. "İnşallah Osmangazi'mizde güzel bir yaz olsun. Huzurlu, mutlu, sağlıklı günlerimiz olsun," diyen Aydın, şenliklerin toplumun her kesimini bir araya getirmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Yaz akşamını müzik, eğlence ve dayanışma atmosferinde geçiren İstiklal Mahallesi sakinleri, Osmangazi Belediyesi'nin mahalle kültürünü yaşatan etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Aydın'a teşekkürlerini iletti. Osmangazi Belediyesi, yaz boyunca ilçenin farklı mahallelerinde düzenleyeceği "Yaz Mahalle Şenlikleri" ile toplumun her kesimini bir araya getirmeye ve yaz akşamlarına renk katmaya devam edecek.

Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.