Osmangazi Belediyesi Kurucuları 40. Yıl Öncesi Vefa Buluşmasında Bir Araya Geldi

Osmangazi Belediyesi, kuruluş sürecinde görev alan kurucu meclis üyelerini 40. yıl dönümü öncesinde Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri'nde ağırladı. Başkan Erkan Aydın, geçmişte ilçeye hizmet eden isimlerle bir araya gelerek vefa ve dayanışma örneği sergiledi. Buluşmada anılar tazelendi, Osmangazi'nin geleceği üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Osmangazi Belediyesi Kurucuları 40. Yıl Öncesi Vefa Buluşmasında Bir Araya Geldi
Osmangazi Belediyesi Kurucuları 40. Yıl Öncesi Vefa Buluşmasında Bir Araya Geldi

Osmangazi Belediyesi, kuruluşunun 40. yılına özel bir vefa ve dayanışma etkinliği düzenledi. Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilçenin yerel yönetim yapılanmasına katkı sağlayan kurucu meclis üyeleriyle Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri'nde bir araya geldi. Osmangazi Kent Konseyi iş birliğiyle organize edilen kahvaltı programı, geçmişten bugüne uzanan bir ortak hafızayı canlandırmayı amaçladı. Toplantıda, samimi sohbetler eşliğinde Osmangazi'nin dünü, bugünü ve yarını üzerine değerlendirmeler yapıldı.

Osmangazi Belediyesi Kurucuları 40. Yıl Öncesi Vefa Buluşmasında Bir Araya Geldi

Yoğun katılımla gerçekleşen buluşmada, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın yanı sıra kurucu meclis üyeleri, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı ve yürütme kurulu üyeleri, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz ile belediye başkan yardımcıları da yer aldı. Etkinlik boyunca, katılımcılar arasındaki uzun yıllara dayanan dostluklar tazelenirken, Osmangazi Belediyesi'nin kuruluş yıllarında verilen emekler ve yaşanan süreçler duygusal anlarla yad edildi.

Kurucu meclis üyeleriyle aynı masada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilçenin bugünkü konumuna gelmesinde kurucuların büyük emeği olduğunu vurguladı. Başkan Aydın, geçmiş dönemlerde görev alan meclis üyelerinin tecrübelerinin kendileri için değerli olduğunu belirterek, "Rahmetli olanlara Allah'tan rahmet diliyoruz. İlkokuldan, liseden, üniversiteden beridir görüşemeyen arkadaşların bir anda birbirini görüp o yıllara gitmesi gibi bir duygu oluşuyor. Çünkü 5 yıl boyunca birlikte, bazen de karşı karşıya mücadele edildi, birçok olaylar yaşandı. Mutlaka herkesin birçok acı tatlı anısı var. Bunlar niye önemli? Tarih de okuyoruz, izliyoruz. Hepsi yaşanmış, bu iyi olarak ders alındığında bir daha tekrarlanmayan ama iyi ders almazsanız aynı hataları aynı eksiklikleri sıklıkla yaşadığınız bir süreç oluyor, hem memleket için, hem siyaset için, hem de yerel yönetimler için. Fark eden bir şey yok. Hayat böyle aslında. O yüzden sizlerin yaşadıkları bizler için değerli. Osmangazi Kent Konseyi’miz bu fikri oluşturdu, onlara da teşekkür ediyoruz. Biz de sizleri bir arada görmekten son derece mutlu olduk. İyi ki geldiniz, ayaklarınıza emeklerinize sağlık," ifadelerini kullandı.

Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı da, 1987'de seçilen ilk belediye meclis üyeleriyle bir arada olmaktan mutluluk duyduğunu belirtti. Kurucu meclis üyeleri ise, Osmangazi Belediyesi'nin ilk yıllarında karşılaşılan zorlukları, ilçeye hizmet etme yolunda gösterilen mücadeleyi ve dayanışma ruhunu aktardı. Bugüne kadar gelinen kurumsal yapının oluşmasında emeği geçen tüm isimleri saygıyla andıklarını ifade eden kurucular, bu tür bir buluşma organize ettiği için Osmangazi Belediyesi'ne ve Belediye Başkanı Erkan Aydın'a teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdiler. Konuşmaların ardından Başkan Aydın ve kurucu meclis üyeleri, Osmangazi Belediyesi'nin yaklaşan 40. yılı anısına hazırlanan pastayı birlikte kesti. Etkinlik, tüm katılımcıların hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.

Kaynak: IGFA

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.