İnegöl Belediyesi, ilçede görev süreleri sona eren Kaymakam Eren Arslan, Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın'ı onurlandırmak amacıyla duygu yüklü bir veda programı organize etti. İnegöl protokolünün, siyasi parti temsilcilerinin, kurum ve STK yöneticilerinin yanı sıra muhtarlar ve iş dünyasından temsilcilerin de hazır bulunduğu yaklaşık 400 kişilik buluşma, vedalaşmanın ötesinde bir vefa gösterisine dönüştü.
Programda ev sahibi olarak konuşan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sözlerine veda ve vefa vurgusuyla başladı. Taban, göreve başladığı günden bu yana çalıştığı üç kaymakamdan da (Ali Akça, Şükrü Görücü ve Eren Arslan) önemli dersler çıkardığını belirterek, Kaymakam Arslan'ın devlet adamlığı, adaletli tutumu ve uzlaştırıcı yaklaşımıyla İnegöl'e değer kattığını ifade etti. Benzer şekilde Başsavcı Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Aydın'ın da yargı mensubu olarak adaletin temsilinde gösterdikleri çabalar için teşekkürlerini yineledi. Başkan Taban, "Bu büyüme içerisinde bazen sorunlar, dertler, sıkıntılar var. Çoğu zaman da güzellikler ve mutluluklar var. Bu güzelliklerin yeşermesinde burada bulunan tüm topluluğun emeği ve katkısı var," diyerek, ilçenin başarısında emeği geçen tüm kesimlere teşekkür etti.
Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın, 2022 yılında Başsavcı ile birlikte İnegöl'e geldiklerini ve adli çalışmalarda ilçeye fayda sağlamaya gayret ettiklerini dile getirdi. Kaymakam Arslan'ın kendilerine bir ağabey gibi yaklaştığını ve her konuda yardımcı olduğunu belirten Aydın, Belediye Başkanı Taban'ın objektif ve adil yaklaşımına da teşekkür etti. Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ise, İnegöl'de geçirdiği dört yılın meslek hayatındaki en uzun süresi olduğunu ve bu süreçte güzel günlerin yanı sıra mesleği gereği zorlu anlar da yaşadıklarını aktardı. Zor zamanlarda destek olanlara minnettar olduğunu ifade eden Ecir, "İnegöl’ün suyu içen, ekmeğini yiyen biri olarak artık ben de fahri bir İnegöllüyüm. Gittiğim her yerde de bu şehrin bir elçisi olacağım," sözleriyle ilçeye olan bağını dile getirdi.
Veda konuşmalarının sonuncusunu yapan Kaymakam Eren Arslan, duygusal anlar yaşayarak İnegöl'e veda etti. Görev yaptığı 5 buçuk yıllık süreyi "yuva" olarak nitelendiren Arslan, "Ecdadımız Turgut Alp’in emaneti bu güzel şehre ilk geldiğimde sadece mobilyanın, köftenin, sanayinin merkezine geldiğimi sanıyordum. Anadolu’nun, Kafkasların, Balkanların o muhteşem harmanıyla adeta koca bir dünya barışını ve kardeşliğin merkezine gelmişim," dedi. İnegöl halkının çalışkanlığını ve misafirperverliğini takdir ettiğini belirten Arslan, görevi süresince eğitim, sağlık, turizm, altyapı, çevre ve güvenlik başta olmak üzere pek çok alanda önemli mesafeler kat ettiklerini ifade etti. Kapısını ve gönlünü her zaman İnegöl halkına açık tuttuğunu vurgulayan Kaymakam Arslan, "Devletimizin şefkatli, kucaklayan, adil ve samimi yüzünü hissettirmek için gece gündüz demeden çalıştım. Eğer bir nebze olsun bunu başarabildiysem, bir yetimin yüzünü güldürebildiysem, bir derde derman olabildiysem ne mutlu bana," şeklinde konuştu. Konuşmaların ardından, veda eden yöneticilere İnegöl Belediyesi tarafından hediyeler takdim edildi.
Kaynak: IGFA
İlk yorumu siz yapın.