Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, Gökkent Mahallesi'nde vatandaşlarla buluştu.
Toplantıda belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, teknik ekipler ve ilgili altyapı kurumlarının temsilcileri de hazır bulundu.
Başkan Palancıoğlu, mahalle sakinlerinin taleplerini ve görüşlerini dinlediklerini belirtti.
600 bin nüfuslu Melikgazi'nin 58 mahallesine hizmet verdiklerini ifade eden Palancıoğlu, "Fidan değil ağaç dikiyoruz" sloganıyla zamanı verimli kullanma prensipleriyle çalıştıklarını vurguladı.
Bu strateji doğrultusunda ilçede önemli bir dönüşüm projesini tamamladıklarını söyleyen Başkan Palancıoğlu, "Şu ana kadar 8 bin 500 daire dönüştürdük" şeklinde konuştu.
Katılım sağlayan tüm hemşehrilerine teşekkür eden Başkan Palancıoğlu, Melikgazi için ortak akıl, istişare ve hizmet odaklı bir anlayışla çalışmalarını sürdüreceklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.