Kütahya Belediye Başkanı Kahveci, Uşak'taki Kütahyalılar Derneği'ni Ziyaret Etti

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Uşak'ta bulunan Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği'ni ziyaret ederek Uşak'ta yaşayan hemşehrileriyle bir araya geldi. Ziyarette, iki kent arasındaki kültürel bağların güçlendirilmesi ve dayanışma ruhunun önemi vurgulandı. Başkan Kahveci, dernek yöneticilerine ve üyelerine kültürel kimliklerini yaşatma çabalarından dolayı teşekkür etti.
Kütahya Belediye Başkanı Kahveci, Uşak'taki Kütahyalılar Derneği'ni Ziyaret Etti

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Uşak'a yaptığı ziyaret kapsamında, beraberinde bir heyetle birlikte Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği'ni ziyaret etti.

Bu kapsamda Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan da heyette yer aldı.

Dernek binasında Uşak'ta ikamet eden Kütahyalılardan oluşan üyelerle bir araya gelen heyet, samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada vatandaşların talep ve önerilerini dinledi.

Görüşmelerde, Kütahya ve Uşak şehirleri arasındaki kültürel bağların daha da güçlendirilmesi, karşılıklı dayanışma ruhunun korunması ve ortak kültürel değerlerin gelecek nesillere aktarılmasının gerekliliği üzerinde duruldu.

Başkan Eyüp Kahveci, memleketlerinden uzakta yaşarken Kütahya kültürünü ve kimliğini yaşatmak için çaba gösteren dernek yöneticilerini tebrik etti.

Kahveci, hemşehriler arasındaki birlikteliğin ve dayanışma kültürünün her zaman destekçisi olacaklarını belirtti.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.