Denizli Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı, kentte ulaşım ağını genişletme ve iyileştirme çalışmaları kapsamında önemli bir projeyi hayata geçiriyor.
Dört ilçeyi birbirine bağlayacak toplam 7 kilometrelik yeni yolun yapımına başlandı.
Bu proje ile bölge ulaşımında güvenlik ve konfor artırılacak.
Proje kapsamında yol güzergahı boyunca 8 metre genişliğinde bir erişim sağlanacak.
Ayrıca, yolun geçtiği dere yataklarında su geçişlerini düzenlemek amacıyla 9 farklı noktaya büz döşenmesi işlemi de eş zamanlı olarak başlatıldı.
Bu çalışmaların tamamlanmasıyla, kırsal mahalleler arasındaki ulaşım kolaylaşacak, tarımsal ürünlerin lojistiği hızlanacak ve ilçeler arasındaki bağlantı güçlenecek.
Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının kesintisiz sürdüğünü vurgulayarak, "İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Gömce–İmrallı yolumuz, dört ilçeyi birbirine bağlayan stratejik bir güzergâh niteliği taşıyor. Bu yatırımla hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçlıyoruz. Denizli’nin her noktasına eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet götürmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.