Çayırova Belediyesi, kültür ve sanat faaliyetleri kapsamında tiyatro eğitimlerine hız kesmeden devam ediyor. Belediyenin tiyatro kurslarında yetişen kursiyerler, "Kime Göre? " isimli oyunu Çayırova Belediyesi Zabıta Önü Otoparkı'nda izleyicilerle buluşturdu. Açık havada gerçekleştirilen bu özel gösteri, tiyatroseverlere keyifli bir akşam yaşattı.
Etkinliği yakından takip eden Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, sahne alan kursiyerlerin performansını beğeniyle izledi. Belediyenin kültürel projelere verdiği önemin bir yansıması olan bu gösteri, kursiyerlerin yeteneklerini sergileme imkanı bulduğu önemli bir platform oluşturdu. Sahnelenen oyun, katılımcılardan yoğun alkış aldı.

Oyunun ardından, tiyatro kurslarına katılım gösteren Çayırova sakinlerine sertifikaları verildi. Çayırova Belediyesi Tiyatro Eğitmeni Zeynep Karpuz'un derleyip yönettiği bu anlamlı çalışmanın sonunda kursiyerlerin mutluluğu gözlerinden okundu. Başkan Çiftçi, emeği geçen herkesi tebrik etti.
Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, yaptığı konuşmada, "Çayırova'mızda, kültür ve sanat alanında yaptığımız güzel çalışmalardan birini izleyeceğiz. 2023 yılından bu yana drama ve tiyatro eğitimi veriyoruz. Bir taraftan belediyecilik hizmetlerini yaparken, diğer yandan da kültür, sanat, eğitim, spor alanında güzel çalışmalara imza atıyoruz. Bugün de burada hep birlikte güzel bir tiyatro oyunu izleyeceğiz. Çayırova’da yaşayan kardeşlerimiz bu eğitimleri aldı ve bundan sonra da bu etkinliklere devam edeceğiz" ifadelerini kullandı. Oyun sonrasında ise Başkan Çiftçi, "Çayırova Genç Tiyatro Topluluğumuzun sahnelediği “Kime Göre?” adlı tiyatro oyununu açık havada hemşehrilerimizle birlikte izledik. Kültür ve sanat hayatımıza değer katan bu güzel oyunun sahnelenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.