Ankara'da faaliyet gösteren Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, siyasi kariyerine ilişkin önemli bir açıklama yaptı.
Gerçekleştirdiği değerlendirme ve istişarelerin ardından, yoluna AK Parti çatısı altında devam etme kararı aldığını duyurdu.
Başkan Özarslan, bu kararın temelinde Keçiören'e daha hızlı ve daha güçlü hizmetler sunma iradesinin bulunduğunu vurguladı.
Kendisinin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde yürütülen hizmet siyasetinin bir parçası olmaktan duyduğu onuru dile getirdi.
AK Parti rozetini takmasının ardından sosyal medya üzerinden bir paylaşım yapan Özarslan, kendisine destek veren veya vermeyen tüm Keçiörenli vatandaşların eşit derecede kıymetli olduğunu ifade etti.
Belediye kapısının her zaman tüm vatandaşlara açık kalmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.
"Önceliğimiz Keçiören, gayemiz hizmet" mesajını veren Başkan Özarslan, yeni dönemde devlet kurumları, parti teşkilatları, belediye meclisi ve hemşehrileriyle birlikte daha güçlü bir Keçiören inşa etmek için gayret göstereceklerini belirtti.
Kararının merkezinde Keçiören, Ankara ve milletinin bulunduğunu ifade etti.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.