Konya’da Bisiklet Başkenti Temalı Resim Yarışması Tamamlandı

Konya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen "Avrupa Bisiklet Başkenti Konya" temalı resim yarışmasında ödüller sahiplerini buldu. Yarışmada 5 öğrenci bisiklet ve ekipman kazanırken, 25 öğrenci de sergileme ödülüne hak kazandı.
Konya’da Bisiklet Başkenti Temalı Resim Yarışması Tamamlandı

2026 yılı Avrupa Bisiklet Başkenti seçilen Konya'da, bisiklet kullanımını teşvik etmek ve bu konudaki farkındalığı artırmak amacıyla bir dizi etkinlik gerçekleştiriliyor.

Bu kapsamda Konya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ortaokul öğrencilerine yönelik "Avrupa Bisiklet Başkenti Konya" temalı bir resim yarışması düzenlendi.

Yarışmaya, il genelindeki 6. ve 7. sınıf öğrencileri katıldı.

Öğrencilerin bisiklet temalı eserlerinin değerlendirildiği yarışma sonunda dereceye girenler ve sergilenmeye değer görülenler belirlendi.

Yapılan değerlendirmeler sonucunda, toplamda 5 öğrenci bisiklet ve çeşitli bisiklet ekipmanları ile ödüllendirildi.

Bunun yanı sıra, 25 öğrencinin eseri de sergilenmeye değer bulundu.

Yarışmada birincilik elde eden isim Seydişehir İhsan Tekin Ortaokulu'ndan Ünzile Firdevs oldu.

İkincilik ödülünü Seydişehir Mahmut Esat Ortaokulu'ndan Rahime Öykü Erman alırken, üçüncülük Selçuklu PEMA Koleji'nden Zeynep Aylin Balçık'a takdim edildi.

Dördüncülük Beyşehir H.

M.

Süheyla Doğu Ortaokulu'ndan Nazlı Ayşe Çetin'in, beşincilik ise Ahırlı Şehit Samet Bütün Ortaokulu'ndan Arda Yıldırım'ın oldu.

Kaynak: IGF Haber

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.