Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu İlk Hafta Sonunda Ziyaretçi Rekoru Kırdı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin İzmit Millet Bahçesi'nde hizmete açtığı Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, açılışının ilk iki gününde toplam 36.809 kişiyi ağırladı. Farklı kıtalardan su altı yaşamını sergileyen akvaryum, hafta sonu boyunca aileler ve çocukların ilgi odağı oldu.
Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu İlk Hafta Sonunda Ziyaretçi Rekoru Kırdı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından İzmit Millet Bahçesi'nde hayata geçirilen Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, açılışını takip eden ilk hafta sonunda yoğun bir ziyaretçi akınına uğradı.

Farklı coğrafyalardan canlıların bir araya getirildiği akvaryum konsepti, hafta sonu ziyaretçileri için cazip bir rota oluşturdu.

Açılışın ilk gününde 15 bin 150 kişinin ziyaret ettiği akvaryum, ikinci gün bu ilgiyi daha da artırarak 21 bin 659 kişiyi ağırladı.

Böylece ilk iki günde toplamda 36 bin 809 ziyaretçi kayıtlara geçti.

Giriş noktalarında gün boyunca uzun kuyruklar oluştu.

Açılış özelinde 20-21 Haziran tarihlerinde ücretsiz hizmet veren Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu'nun ücretsiz giriş uygulaması, gösterilen yoğun ilgi üzerine uzatıldı.

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın tarafından yapılan duyuruya göre, bakım günü olan 22 Haziran Pazartesi dışındaki günlerde, uygulama 28 Haziran Pazar gününe kadar devam edecek.

Modern ve tematik bir yaklaşımla su altı dünyasını ziyaretçilere sunan akvaryum, dünyanın çeşitli bölgelerinden gelen birçok farklı türü barındırıyor.

Özellikle çocukların büyük ilgisini çeken akvaryumda, ziyaretçiler farklı kıtaların su altı zenginliklerini yakından görme imkanı buluyor.

Etiketler
Gündem

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.