Kayseri'nin Talas ilçesinde, yeni bir cami inşaatı için önemli bir adım atıldı.
Talas Kaymakamlığı'nda düzenlenen protokol töreniyle, hayırsever Aliye Kalpaklıoğlu'nun da katılımıyla cami yapım süreci resmen başlatıldı.
Törene Talas Kaymakamı İlyas Memiş ve Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın da iştirak etti.
İlçede inşa edilecek Aliye - Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii'nin arsası Talas Belediyesi tarafından tahsis edildi.
Hayırsever vatandaşların katkılarıyla hayata geçirilecek bu önemli yapının, tamamlandığında bölge sakinlerinin ibadet mekan ihtiyacını karşılaması hedefleniyor.
Ayrıca, caminin toplumsal birlik ve beraberlik duygularının pekiştirilmesine de katkı sağlaması öngörülüyor.
Protokol imza töreninin ardından bir değerlendirme yapan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, hayırseverliğin şehirlerin gelişimindeki kritik rolüne vurgu yaptı.
Yalçın, "İlçe Kaymakamlığımızda, Aliye - Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii’nin yapım protokolünü imzaladık. Şehrimize ve ilçemize değer katacak bu anlamlı projenin hayata geçirilmesine vesile olan hayırseverlerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyor, hayırlı olmasını diliyorum," ifadelerini kullandı.
Başkan Yalçın, Talas'ın gelişimini sadece fiziki yatırımlarla değil, aynı zamanda manevi değerleri güçlendiren eserlerle de sürdürdüklerini belirtti.
Hayırseverlerin destekleriyle ilçeye kalıcı eserler kazandırmaya devam ettiklerini sözlerine ekledi.
Talas Belediyesi'nin arsa desteği ve hayırseverlerin maddi katkılarıyla inşa edilecek Aliye - Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii, tamamlandığında bölge için hem bir ibadet merkezi hem de önemli bir buluşma noktası haline gelecek.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.