Yıldırım Belediyesi, Millet Mahallesi'nde bir apartmanda çıkan yangının ardından zarar gören dairelerde temizlik ve enkaz kaldırma çalışmalarını başlattı.
Yangın nedeniyle maddi hasar gören altı daireye ulaşan belediye ekipleri, vatandaşların normal yaşantılarına dönmeleri için sahada yoğun bir mesai yürüttü.
Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, kepçe ve kamyonlar yardımıyla yangının yol açtığı moloz ve enkazı kısa sürede kaldırdı.
Bu müdahale, evleri kullanılamaz hale gelen ailelerin yaşadığı mağduriyeti azaltmaya yönelik atılan önemli bir adım olarak değerlendirildi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, belediyecilik anlayışlarının sadece fiziki yatırımlarla sınırlı olmadığını belirtti.
Başkan Yılmaz, "Sosyal belediyecilik ilkesiyle vatandaşlarımızın her zaman, özellikle de zor zamanlarında yanlarında olmayı önceliklendiriyoruz. Bu yangından etkilenen hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, ihtiyaç duydukları her türlü desteği sağlamaya devam edeceğimizi bilmelerini istiyorum," dedi.
Yangından etkilenen aileler ise Yıldırım Belediyesi'nin gösterdiği hızlı reaksiyon ve sunduğu destek için Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'a teşekkürlerini iletti.

Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.