Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), yaklaşan 2025-2026 eğitim-öğretim yılı öncesinde öğretmenlerini bir araya getirdi.
Manisa'nın 17 ilçesinde görev yapan yaklaşık 240 MABEM öğretmeni, yeni dönemin stratejilerini belirlemek ve mevcut eğitim süreçlerini değerlendirmek amacıyla bir toplantı gerçekleştirdi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu'nda düzenlenen buluşmaya, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ve MABEM yöneticileri de iştirak etti.

Toplantı çerçevesinde, öğretmenlerin mesleki becerilerini güçlendirmeye yönelik bir seminer organize edildi.
Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu tarafından verilen seminerin konusu, 'Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi' olarak belirlendi.
Seminerde, güncel eğitim metodları ve öğrencilere yol gösterme süreçleri üzerine kapsamlı bir sunum yapıldı.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.