Edirne'nin Keşan ilçesinde bulunan Ticaret ve Sanayi Odası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (TSO MTAL), 2026 yılı mezunlarını coşkulu bir törenle uğurladı.
Okul bahçesinde düzenlenen mezuniyet programına, Keşan İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik'in yanı sıra okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda veli katılım gösterdi.
Geniş bir katılımla gerçekleşen törende, öğrenciler eğitim hayatlarının önemli bir dönüm noktasını geride bırakmanın heyecanını ve gururunu bir arada yaşadı.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik, sağlık alanında eğitim gören gençlerin gelecekte üstlenecekleri görevlere vurgu yaparak şunları söyledi: "Bugün buradan mezun olan her bir gencimiz, geleceğin sağlık çalışanı olarak çok önemli bir sorumluluk üstleniyor. Sağlık alanında görev yapacak gençlerimizin aldıkları eğitimi bilgi, vicdan ve merhametle harmanlayarak ülkemize en iyi şekilde hizmet edeceklerine inanıyoruz. Yolunuz ve bahtınız açık olsun."
Tören kapsamında, okul birincisi başta olmak üzere eğitim öğretim hayatında dereceye giren öğrenciler de ödüllendirildi.
Okul birinciliği unvanını kazanan öğrenciye plaket ve hediyeleri İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik tarafından takdim edildi.
Duygusal anların da yaşandığı mezuniyet programında, aileler de çocuklarının bu özel gününe ortak oldu.

Öğrenciler, yoğun alkışlar eşliğinde diplomalarını alarak geleceğe ilk adımlarını attı.
Mezuniyet töreni, öğrencilerin sahneye davet edilerek diplomalarını teslim almalarının ardından, hep birlikte keplerini havaya fırlatmasıyla son buldu.
Bu coşkulu anlarda öğrenciler ve aileleri, mezuniyet sevincini hep birlikte kutladı.
Okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada, mezun olan öğrencilerin başarıları tebrik edilirken, eğitim sürecindeki katkılarından dolayı öğretmenlere ve velilere teşekkür edildi.
Mezunlara sağlık, başarı ve mutluluk dolu bir gelecek temennisinde bulunuldu.
Kaynak: IGF Haber
İlk yorumu siz yapın.