Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Türkiye'nin su kaynaklarının korunması ve verimli kullanımı noktasında yeni bir döneme girildiğini bildirdi.
Bakan Yumaklı, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, hayata geçirilen Su Verimliliği Bilgi Sistemi ile suyun her damlasının dijital ortamda kayıt altına alınacağını belirtti.
Bu adımın, olası risklere karşı hazırlıklı olmayı ve krizlere karşı daha dayanıklı bir Türkiye inşa etmeyi amaçladığını vurgulayan Yumaklı, "Suyun her damlası artık dijital kayıt altında. Risklere hazırlıklı ve krizlere dayanıklı bir Türkiye için Su Verimliliği Bilgi Sistemi’ni hayata geçirdik" ifadelerini kullandı.
Bakan Yumaklı, açıklamasına Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'a da teşekkür ederek devam etti.

Su Verimliliği Seferberliği'ne sunduğu himayeler ve verdiği destek için Emine Erdoğan'a minnettarlığını dile getiren Yumaklı, su kaynaklarının korunması yönündeki çalışmaların aynı kararlılıkla sürdürüleceğinin altını çizdi.
Su Verimliliği Seferberliği'nin, ülkenin su kaynaklarını korumak amacıyla başlatılmış önemli bir dönüşüm hareketi olduğunu belirten Emine Erdoğan da yaptığı paylaşımda, yeni Su Verimliliği Bilgi Sistemi ve Belgelendirme Süreci'nin suyun korunmasına yönelik mevcut çalışmaları daha da ileriye taşıyacağına dair inancını dile getirdi.
Uygulamanın, sürdürülebilir bir geleceğin oluşturulmasına katkı sağlaması temennisinde bulundu.
İlk yorumu siz yapın.