Çayırova'da 'Kime Göre?' Oyunu Açık Havada Seyirciyle Buluştu

Çayırova Belediyesi'nin tiyatro kurslarına katılan kursiyerler, 'Kime Göre?' adlı oyunu Zabıta Önü Otoparkı'nda sahneledi. Etkinliğe katılan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, kursiyerlere sertifikalarını takdim etti. Kültür ve sanat etkinliklerinin süreceği belirtildi.
Çayırova'da 'Kime Göre?' Oyunu Açık Havada Seyirciyle Buluştu

Çayırova Belediyesi, kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında tiyatro gösterilerine ev sahipliği yapmaya devam ediyor. Bu kapsamda, belediyenin tiyatro kurslarında eğitim alan kursiyerler, 'Kime Göre?' adlı oyunu izleyicilerle buluşturdu. Dün akşam Zabıta Önü Otoparkı'nda açık hava etkinliği olarak düzenlenen gösteri, tiyatroseverlerden yoğun ilgi gördü.

Sahnelenen oyunu Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi ile birlikte çok sayıda ilçe sakini de takip etti. Belediyenin tiyatro kurslarına katılarak yeteneklerini geliştirme fırsatı bulan kursiyerlerin sergilediği performans, izleyenlerden tam not aldı ve sık sık alkışlarla ödüllendirildi. Tiyatro gösterisi, katılımcılara keyifli bir akşam yaşattı.

Çayırova'da 'Kime Göre?' Oyunu Açık Havada Seyirciyle Buluştu

Oyunun ardından, tiyatro kurslarına katılım gösteren Çayırovalı ilçe sakinlerine sertifikaları takdim edildi. Bu törenle, kursiyerlerin tiyatro alanındaki eğitimlerini başarıyla tamamladıkları belgelenmiş oldu.

Tiyatroyu izlemeye gelenlere hitaben bir konuşma yapan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, kültür ve sanat alanında yapılan çalışmalara değindi. 2023 yılından bu yana drama ve tiyatro eğitimi verdiklerini belirten Başkan Çiftçi, belediyecilik hizmetlerinin yanı sıra kültür, sanat, eğitim ve spor alanlarında da önemli çalışmalara imza attıklarını vurguladı. 'Kime Göre?' oyununun sahnelenmesinde emeği geçen Çayırova Genç Tiyatro Topluluğu'nu ve kursiyerleri tebrik eden Başkan Çiftçi, bu tür etkinliklerin devam edeceğinin altını çizdi. Başkan Çiftçi, “Çayırova’da yaşayan kardeşlerimiz bu eğitimleri aldı ve bundan sonra da bu etkinliklere devam edeceğiz” şeklinde konuştu. Tiyatro eğitmeni Zeynep Karpuz'un derleyip yönettiği oyun sonrası, Başkan Çiftçi, “Kültür ve sanat hayatımıza değer katan bu güzel oyunun sahnelenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Etiketler
Yerel

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.