Balıkesir'de Toplu Taşıma Kalitesi Saha Denetimleriyle Artırılıyor

Balıkesir Toplu Taşıma A.Ş., toplu taşıma hizmetlerinin kalitesini yükseltmek amacıyla merkezde kapsamlı denetimler gerçekleştirdi. Araçların temizliği, bakımı ve sürücülerin uyumu titizlikle incelenirken, vatandaşlarla yapılan görüşmelerde memnuniyet ve talepler dinlendi. Yapılan saha çalışmaları, yolcu memnuniyetinin yüksek olduğunu ve denetimlerin sıklaşması yönünde yoğun talep olduğunu gösterdi.
Balıkesir'de Toplu Taşıma Kalitesi Saha Denetimleriyle Artırılıyor

Balıkesir'de toplu taşıma hizmetlerinde kalite standartlarını yükseltmeye yönelik çalışmalar aralıksız devam ediyor. Balıkesir Toplu Taşıma A. Ş. ekipleri, "Sahada" uygulamaları çerçevesinde hem denetim süreçlerini güçlendiriyor hem de vatandaşlarla doğrudan temas kurarak beklentilerini en doğru şekilde anlamaya odaklanıyor. Bu kapsamda, Balıkesir merkezde geniş çaplı bir denetim faaliyeti yürütüldü.

Denetimler sırasında toplu taşıma araçları, hizmet standartlarına uygunluk açısından detaylı bir şekilde incelendi. Ekipler, araç içi temizlikten genel bakım durumuna, klima sistemlerinin işleyişinden sürücülerin kılık ve kıyafet düzenine kadar pek çok unsuru titizlikle kontrol etti. Amaç, vatandaşların daha konforlu, güvenli ve sağlıklı bir yolculuk deneyimi yaşamasını sağlamak. Tespit edilen eksikliklere yönelik anında müdahale edilerek gerekli iyileştirmelerin yapılması hedeflendi.

Saha çalışmaları sadece teknik kontrollerle sınırlı kalmadı. Toplu taşıma araçlarının güzergahlarında ve duraklarda yolcularla yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi. Bu etkileşimler sayesinde vatandaşların şikayetleri, talepleri, önerileri ve genel memnuniyet düzeyleri hakkında doğrudan bilgi alındı. Mücahit Erdoğan adlı bir yolcu, otobüslerin denetlenmesinden ve klimaların mevsimine uygun çalışmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Yaz-kış klimalar çalışıyor. " dedi. Bir diğer vatandaş Tahsin Alacı ise şoförler ve araçlar konusunda bir sorun yaşamadığını belirtti.

Üniversite öğrencisi Salih Buray Koca, denetimlerin yerinde olduğunu belirterek, "Otobüs içi hizmetlerden memnunum. Klimalar yaz aylarında çok iyi çalışıyor. Öğrenci olarak bu durumdan gayet memnunum. " ifadelerini kullandı. Koca ayrıca, özellikle 10Ç hattında kullanılan bisiklet aparatlarının da kullanışlı olduğunu ve şoförlerin samimi ve hoşgörülü davranışlarından dolayı Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet'e ve ekibine teşekkür ettiğini sözlerine ekledi. Vatandaşların genel olarak uygulamalardan duyduğu memnuniyetin yüksek olduğu gözlemlenirken, bu tür saha denetimleri ve doğrudan iletişim faaliyetlerinin daha sık tekrarlanması yönünde yaygın bir talep olduğu kaydedildi.

Etiketler
Gündem

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.